Malmö!

Hejsan!
Idag har jag åkt till Malmö för att träffa min släkt!
Min kusin har tagit studenten, och han har jag inte träffat på jätte länge!
Det var så roligt och få träffa min kusin och min farmor och mina andra släktingar!
Inatt ska jag sova i ett hotell!
Ska bli jätte roligt!
Jag har även lånat Fridas kamera idag, men jag kan inte sätta in den på min dator, vet inte varför, men när Frida kommer och hjälper ska jag visa er några bilder! :)
Imorgon ska jag träffa min farbror, min kusin, min farmor och även min faster igen! :)
Det var det jag gjorde idag, just nu sitter jag och pratar med Frida!
Och det kommer jag göra igen imorgon på morgon och väcka henne klockan 09,00! =D
Åh, det har varit en sån rolig dag idag, fick träffa min släkt!!!!
Och även bättre jag fick prata med Frida även om vi är 21,6 mil från varandra! ♥
Ni är lediga imorgon så ha en härlig dag imorgon! ^_^
God natt ! ♥
Kramar Celine  ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0