Lite om mig själv igen ♥

Vad/vem fick dig att skratta idag?  Min lilla syster fick mig att skratta

Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov

Vad gjorde du för 30 min sen? Jag åt Lunch hos farmor och farfar

Vad hände dig 1993? Fanns inte då

Udda förmåga/egenskap? Jag vet att detta är udda men jag kan känna närvaro av såna som är döda och i bland kan jag se de riktigt läskigt :S

Tre ord varför du sist spydde? Inte en aning

Vilken färg är din hårborste? Rosa med mitt namn på

Vad köpte du sist? En systemkamera

Vad fick du senast i present? Pengar / kläder mm

Vilken färg är din dörr? Vit / grå

Var förvarar du dina pengar? I min plånbok och i en spargris

Hur var vädret igår? Regnigt :(

Vem kramade du sist? farmor och mamma tror jag

Vad ser du fram emot? i kväll ska vara med Celine och tävlingen nästa väcka

Vad är 15? ha ha vet ej ett tal tror jag

Vilken skostorlek har du? 36-37

Vill du klippa dig? Nepp, gjorde det för inte så länge sen

Är du över 25? Nej

Pratar du mycket? Det är klart

Har ditt namn ett "x" i det? nej

Känner du någon som heter Steve? nej

Hittar du på egna ord? ja i bland

Är du en typiskt svartsjuk person?
kanske det :S

Vad har du för mobil?
vet ej vad den heter

Vem ringde dig sist?
Celine

Biter du på naglarna? nej

Har du lockigt hår?
ne bra på morgonen

Vilken konsert ska du på härnäst? Vet inte men jag ska gå på konsär

Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Ingen en så länge

Hur många gånger har du svurit idag?
Ingen en

Vilket ord/vilken mening säger du ofta? Okej,va?.,nej och ja så kart
 
Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nepp

Ska du jobba imorgon? Nej

Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Mamma, pappa,Sara och Hanna

Vad borde du göra nu? Göra något kul :)

Har du något smeknamn? Ja i skolan friday

Sover du mycket? ne

Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Vet inte riktigt, kanske Avatar

Vad ska du göra på lördag?Jag ska tävla

När var du ute sist? när jag var hos kaninerna för 2 minuter sen

Har du gråtit idag? Nee, gråter aldrig nästan

Är du en glad person? Jupp, det är jag!

Har du roligt nu? Sådär, gör inget speciellt vättar tills i kväll

Vad äter du helst? Mat

Vem var du med sist? Av mina kompisar var det Celine

Vad heter din mamma? Linda♥
 
Ha det bra kramar Frida
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0