Lite om mig från Facebook

För varje person som gillar svarar jag på en fråga!

1. Är du singel?                                                 ja
2. Är du romantisk?                                           vet ej kanske
3. Har du kramat någon?                                   ja
4. Är du kär?                                                    nej
5. Har du några syskon?                                   ja
6. Har du föräldrar?                                          ja
7. Om ja, har dina föräldrar skiljt sig?                nej
8. Har du bonus syskon?                                  nej
9. Har du många vänner?                                 ja
10. Säg 3 utav dina bästa vänner.                    jag har bar en bästis Celine
11. Har du någon gång blivit sviken?                ja
12. När grät du senast?                                   vet ej
13. Varför grät du?                                         vet ej
14. Vem gör dig gladast på hela jorden?           min familj + Celine
15. Beskriv din drömkille med 5 ord.                cool,snygg,snäll,gullig och gnäller inte
16. Tycker du själv om ditt utseénde?              nej
17. Har du bra självförtroende?                       ja
18. Vad gör dig sur?                                       mina syskon
19. Vill du ha barn när du blir stor?                  ja det tror jag
20. Hur många barn vill du ha?                        två
21. Om du får en flicka vad ska hon heta?        Saga
22. Om du får en pojke vad ska han heta?        Åskar
23. Vad tänker du på just nu?                          Celine
24. Vad har du gjort idag?                               varit i skolan och passat min syster
25. Vem älskar du mest?                                 min familj + Celine
26. Skriv hela ditt namn.                                 Frida marie kiltorp karlsson
27. Vilken är din naturliga hårfärg?                  blond
28. När fyller du år?                                       13 januari
29. Hur många har du i din släkt?                   vet ej men ganska många
31. Går de bra i skolan?                                 ne
32. Och om de inte gör de beskriv varför.        vet inte
33. Hur mår du just nu?                                 dåligt
34. Säg en med magrutor.                              Gustav och Emilia
35. Vad vill du bli när du blir stor?                   något inom mode eller dockor
36. Gillar du eran skolmat?                             nej kanske i bland
37. Vem smsade dig senast?                           mamma
38. Vem ringde dig senast?                             mamma
39. Vem kramade du senast?                          Elin
40. Säg en snygg kille och en snygg tjej           Eric/ Celine
41. Vilken skola går du på?                              lindberg
42. Vilken skola vill du gå på?                          lindberg
43. Svarade du ärligt på alla frågor?                 ja

 

Nu vet ni lite mer om mig ha en bra kväll kramar Frida

 


Kommentarer
Postat av: malin ツ

Tack för förslaget men dom heter redan sol och himmel :)

2012-06-04 @ 22:32:36
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0