Ledsen :(

Hejsan i dag var det sista dan i 5-6 gul.
Det känns trisst jag har gått i gula spåret i 7 år och nu ska jag börja i 7A.
Men det blir nog jätte bra det med.
Men jag kommer att sakna alla fina kompisar som jag har skaffat under året och lärare.
Men jag kommer sakna mest Elin.L, Mimo,Eric, Melle och elin.B och så klart alla andra i 5:an.
ÅÅÅ vad jag inte vill gå ur denna klassen !!.
Men i morgon är det skolavslutning och det ska bli skönt utan skola ♥.

Ps. ni är den bästa klassen någonsin och jag hoppas vi kommer vara vänner för livet ♥

Bilder på mina kompisar har ingen bild på Mimo men det får gå ändå

Jag och Elin.B



Eric


Jag och Elin.L


Melle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0