Kungsmässan!

Hejsan!
Idag har jag spelat match mot Frillesås och vi vann med 5-1 eller 5-2.
Efter det åkte vi till Kungsmässan och köpte kläder som vi skulle ha i skolavslutningen.
Först tänkte jag att jag kunde ha en klänning men sedan tänkte jag att det inte spelade någon roll ;)
Så jag köpte domma, eller jag och jag, jag valde dom Kicki köpte dom :)

Skjorta
Linne
Kortbyxor
och en Cailyn Bandeau  vit
För...
59,00 kr
Det var det jag skulle ha på mig på skolavslutningen! :)
Längtar! ;)
Imorgon har jag inget speciellt och göra det blir match men ska inte vara med, men om någon blir sjuk kommer våran Coach och ringa mig.
Annars har jag inget att göra..Just nu tittar jag på A.N.T- Avancerat Ny Talang.
Disney Channel.
I'll just tell ya one thing....
Idag ska jag och Vanessa se på film tillsammans och gotta oss med godis! :)
hej då så länge ;)
Kramar Celine ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes Linnér

Gullig blogg!

2012-06-02 @ 21:16:20
URL: http://agneslinnr.blogg.se/
Postat av: Elin B

tack fin hader ni har också :)

2012-06-03 @ 14:27:05
URL: http://hesttjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0