Idag!

Hejsan ! 
Idag har jag träffat min mamma! ^.^
Det var jätte roligt, gick runt i Frölunda och prata lite och sådant :)
Efter det åkte jag och Vanessa hem till Kickis mamma och var där och åt lite sedan efter var jag, Kicki och Vanessa ute. Vanessa har ju precis lärt sig och cykla, idag höll hon på och träna utan stöd hjul och våga trampa på cykeln. Och det gick SUPER!
Hon var jätte duktig!
Och så länge hon tränade på det med Kicki. Kickade jag lite med min nya boll! ^.^ ♥
Efter det åkte vi hem här i Varberg (Attorp).
Precis när jag kom hem smsade Linnea mig och frågade om vi kunde vara, och det kunde vi.
Så vi var med varandra och sedan efter en liten stund kom Petra! :)
Var där till klockan 10 tror jag och sedan gick hem :) 
Det var det jag gjorde idag !  ^.^
Hej då & sov så gott!
Kram Celine♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0