Home!

Hej igen!
Duschade precis. Just nu äter jag en vanlig mörk macka med salami och sallad med te!♥
Idag i träningen var som vanligt. Fast kanske lite annorlunda, fick tårta för att våran Coach fyllde år! :)
Jordgubbstårta med saft. Och det var jätte gott. Efter det åkte vi hem. Nu sitter jag i köket som sagt och bloggar! :)
Imorgon ska bli så roligt!
Sista lektionen ska vi spela med klassen! Längtar.
Idag pratade vi om vad som skulle hända i helgen, med fotbollen då. Och jag ska spela på Söndag, så jag skak åka till Falkenberg!
Åh!
Bara 5 skoldagar kvar!!!
Jag längtar verkligen till sommarlovet!
Tycker att detta året har gått jätte snabbt :o?
På sommaren skulle jag vilja vara med kompisar och spela fotboll! :)
Och även hälsa på min famlij så klart!
Det var det. Just nu tar jag bara en random bild! ;)
Nej, jag gillar inte spindlar jag hatar spindlar!
Gillar inte heller Spindelnät men när jag ser ett spindelnät med vattendroppar!
Då är det fint! :)
Sov så gott !
Kramar Celine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0