Hemma!

Hejsan!
Nu är jag redan hemma!
Slutade tidigt idag igen! Idag har vi varit i stan och kollat runt ett Museum här i Varberg!
Och det var jätte roligt, det handlade om skateing, surfing och vampyrer!
I Vampyr avdelningen fanns 2 st uppstoppade vargar, och jag älskar vargar!
Dom har sån fin päls och dom är så stora!
Önska att vargar kunde vara tamare! :(
Då kanske man kunde ha en Varg som husdjur!♥
Spelade även lite brännboll med klassen! :)
Imorgon är det skolavslutnintg!
Dagen ni alla har väntat på!
Jag kan fortfarande inte förstå att det verkligen är skolavslutning imon, jag menar, jag kommer inte ens ihåg en tredjedel av det jag har gjort det senaste året? :o
Senare klockan 4 ska jag på student, efter det ska vi väl åka till någon och fira studenten där och sedan åka hem.
Och då är det inte förän klockan 9 eller 10 jag kommer hem, kanske till och med senare....
Jag som ville vara hemma! ;'(
Men aja, nu ska jag se på Tv! :)
Kramar Celine!♥
En bild jag har redigerat denna veckan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0