Fotbollsturnering

Hej!
Idag har jag spelat fotboll hela skoldagarna!
Ingen lektion alls för att idag var det ju Fotbollsturnering, det var jätte kul, vi mötte 8:orna och 9:orna, och även 7B
Först blev det liak med 4-4 mot 9B och lika igen med 2-2 mot vem vet jag inte, sedan förlorade vi med 3-2 mot några 8:or, efter det vann vi en match vet inte hur mycket, och sedan efter det förlorade vi med 2-0 mot några 7B. Så vi gick inte vidare till Finalen...Men vi var duktiga, det var dom andra med så klart, men vi var också det! :)
Som tur var kom 7B Vidare till finalen och mötte 9B tror jag. Dom kämpade jätte bra!
Fast dom förlora... Men det var väldigt synd, för 7B hade jätte bra passningsspel!
Nu är jag hemma och ska snart åka igen för att jag ska träna, idag är det ju Tisdag!
Vi spelade i 7-manna plan, dom som kom vidare till Finalen skulle spela i 11-manna plan :)
Nu ska jag vila!
Vi ses sen, hej då!
/Celine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0