Fläta!

Hejsan!
Idag i skolan hade jag nersläppt hår som vanligt, då kom min underbara kompis Deniz och gjorde 2 oliak flätor! :)
Hon gjorde en till, men tog inte kort på det, kan göra det nästa gång! :)
Just nu dukar jag och lyssnar på en as bra låt!
Den är jätte bra!
Min kompis tipsade den åt mig =)
Idag ska jag träna!
Åh, det var så länge sen jag tränade!
Imorgon i skolan ska vi cykla till Lindvallen! (en fotbollsplan som ligger nära våran skolan i Varberg)
För att våran skola ska ha en fotbollsturnering mot 7-9 klassare! :)
Då ska vi träna imorgon. Och då ska vi cykla!
Alla behövde inte cykla, jag ska inte cykla för att jag ska klippa mig efter det så Kicki kommer och hämtar mig efter träningen! :)
Det blir första gången att jag spelar riktig fotboll med klassen! :)
Idag ska jag iallafall träna! :)
Vi ses sen ^_^
Kramar Celine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0