En rolig dag

Hejsan hejsan i dag har jag varit hemma.
Min mormor har kommit på besök i dag, det var kul för jag har inte sett henne på länge.
Hon var hemma hos mig tills jag skulle åka på träning.
Och då stannade mormor kvar och passade min lilla syster tills pappa kom hem.
Efter träningen så åkte vi och hämtade Celine för hon ska sova över hos mig i dag.
När vi kom hem till mig så var vi ute och fotade lite med min nya kamera det var super kul.
Nu ska jag och Celine bädda lite och sen ska vi äta lite godis mums ♥.
 
Så ha en bra kväll kramar Frida ;)
 
Här kommer några bilder jag tog i dag kanske inte det bästa jag har tagit men jag bjuder på de.
Mina kläder jag har på mig i dag ♥.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0