En kal dag men en kul dag

Hejsan i dag har jag varit hos min farmor och farfar.
Jag har haft det så kul där men roligare kommer det att bli.
För jag ska titta på när Celine ska spela mach i dag ska bli super ♥.
I dag har jag också kollat på en systemkamera som jag tror att jag ska köpa.
Jag har samlat i hop nu i två år för att köpa en och nu har jag så att det räcker.
Jag ska köpa en canon EOS 1100D ♥ jag hoppas den blir bra.
Så kommer ni att få se lite bättre bilder en på digitalkameran tar ♥

Ha det gott ska snart åka till celines mach hoppas hon vinner jag håller tummarna karmisar Frida ♥

EOS 1100D

Bild från Google

Kommentarer
Postat av: Tilda

Den är jättebra! :D

2012-06-03 @ 20:19:12
URL: http://forsaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0