Bal / Ätran

Hejsan i fredags så åkte jag med klassen till Ätran. Det var super där men vi hade lite trist på kvällen men det var kul ändå, jag fick reda på mycket om mina kompisar. Jag sov i 5:ornas stuga och inte i 6:ornas för att jag tycker att det var roligare i 5:ornas stugan det var inte så wacky som i 6:ornas men det var säkert jätte kul där med. Och jag ville kanske varit där i stället men det gick bra.

I lördags så vaknade jag i Ätran tillsammans med 5:orna orkade riktigt inte gå upp. Men efter vi hade städat stugan så paddlade jag och Elin. L lite kanot det var toppen. Sen så åkte vi hem vid 12/ 11 tror jag ♥.

Söndag i dag har jag kollat på alla det fina människorna som gick ner till balen. Jag såg många som jag kände i gen bland annat de här


och många mer ♥.

Bilder inte från ätran men när vi skulle åka till ätran ♥
ps. min kamera gick sönder



Min fina packning super tung väska :P



Det var nog allt i dag sov så gott kramisar Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0