Sommar lov är gött ♥

Hejsan hejsan i dag har jag varit på torget inne i stan med min familj ♥.
Vi köpte inte mycket men vi köpte två drömfångare från en indian.
Han sa att en drömfångare är inte den andre lik det kan se lika dana ut men det kan fattas en pärla.
Drömfångaren tilltalar just dig och hjälper dig med dina drömmar.
Jag har också tränat i dag det var sista träningen med de större för denna terminen.
Och i morgon ska jag träna sista gången med de som är lika stora som mig för terminen. 
Det ska bli gott med lite sommar lov från simningen ;)
 
Ja nu vet ni vad jag har gjort i dag ha det gott kramar Frida ♥
 
Mammas drömfångare ↓
 
Min systers drömfångare ↓
 
Inte så bra bilder men men ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0