Onsdag Chihuahua

Hejsan!
Igår hade jag nästan inget att göra, först klippte jag gräset sedan åkte vi och åt hemma hos Frida, en annan frida då. Efter att ha ätit körde Björn mig till Michaela som bodde 5 min ifrån Frida. Så jag var med henne och hennes mamma körde oss till träningen! :)
Innan det tittade vi på film och läste tidningar :)
Vi tittade på Ghost Whisperer, och den var jätte bra! :)
Idag har jag varit och flyttat båten sedan åkt hem igen, senare idag så kanske, kanske ska jag rida hemma hos Björns syster, Marina. Prov rida, fast det är ju bara kanske ;-)
Åker klockan 18. Just nu tittar både jag och min syster på Beverly hills Chihuahua.

Imon vet jag inte vad jag ska göra än att träna då ;)
Det var allt, Hej då och ha en bra dag!
/Celine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0