Nervös!

Hejsan!
Idag har jag solat och varit vid havet hela dan med Tuva och Vanessa, Tove, och Kiara, Tuva är ett år yngre är mig och dom andra är nästan lika gammal som Vanessa, och hon är 7 år. Efter åkte jag och tränade!
Nu är det bara 1 dag kvar till Kattegatt!
Ska åka till Kattegatt och spela cup!
Det heter Kattegatt cup och det ligger i grenå!
Det ska bli jätte roligt, förra året åkte vi också dit och då vann vi cupen! :)
Detta året hoppas jag att det blir så igen men ni andra som ska dit på torsag, Lycka till, och hoppas att vi träffas! :)

Ska packa imon!
heheh....Jag brukar ibland packa dagen innan! ^.^

Bilder kommer imon, det lovar jag!
Just nu tittar jag på Thomas Ledin på allsång på Skansen! :)


Sov så gott! 

Kramar Ceiine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0