Lite om mig

 

1. Vill du ha ditt ex tillbaka?                       Ne
2. Är du singel?                                          Ja
3. Är du player?                                          Nej det tror jag inte
4. Har du syskon?                                      Ja två stycken                                          

5. Första personen/personerna du vänder dig till      Mamma eller Celine
6. Favoritgodis?                                          Center och sura godisar
7. Vad drack du senast?                             Te
8. En som du inte kan leva utan?                Min familj
9. Hur många kan du berätta allt för?          Vet ej
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna?       Ja det har jag
11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig?   

Ja men som kompis
12. Favorit låt?                                             Tröjan du hatar för tillfället
13. Har du något som hör till ditt ex?           Ne
14. Älskar du din familj?                               Ja så klart ♥
15. Är du kär i såfall i vem?                          Tror inte att jag är kär just nu
16. Favorit film?                                            Harry potter
17. Favoritfärg?                                            Gul och blå
18. Bästa vän?                                             Celine så klart
19. Favoritprogram?                                     Vet ej
20. Är du svensk?                                         Ja
21. En person du saknar?                            Alla mina klass kompisar
22. Vart bor du?                                           I Varberg
23. En underbar person?                             Celine
24. Fem personer som du älskar?    Mamma,Pappa,Sara,Hanna och Celine
25. Vart är du nu?                                         Hemma
26. Röker du?                                               Nej :S
27. En person som betyder mycket för dig?         Mamma
28. Vem kan du berätta allt för?                   Mamma och Celine
29. Favorit djur?                                           Lejon och Delfin
30. Hur lång är du?                                       1.60 cm tror jag
31. Vem gillar du?                                         Jag gillar många
32. Födelsedag?                                           13 Januari
33. Vill du flytta? Isåfall, vart?    Ja till min farmors sommar stuga
34. En snygg person?            Finns många snygga personer på jorden
35. Har mest minnen med?                          Familjen + Celine

Nu vet ni lite mer om mig he det bra kramar Frida

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0