Ledsen!

Hej och ledsen att jag inte har bloggat så mycket.
Igår så hade jag inte tid och så hände det en sak men jag lovar att förbättra mig!
Idag är jag verkligen trött men min helg har jag tagit lite kort på kommer imon! 
Idag har jag inte gjort så mycket, kört upp till Frida, en anna Frida då ;)
Och varit där lite, har gått ut och gått med hunden, tittat på Tron Legacy.

Och massa annat. Här kommer 3 gammla bilder!
1 bild är inte så gammal, kanske minst 2 månaders sen, dom 2 andra är kanske 1 år sen :)
Och här behöver jag hjälp, tycker ni att jag ska slinga mig ?
Just nu har jag bara lite slinger men inte så mycket som jag hade förra året, vad tycker ni?
 
Kan fortfarnade inte tro att jag har klippt mig...Men det har jag ju, 20 cm och ändå är mitt hår långt ^_^ 
Här är bilder på när jag har slingat hår :)
Så vad tycker ni ?
Ska jag slinga mig ?
Jag tror att jag vill det men fortfarande inte säker ;p
Hej då så länge, hjälp mig gärna lite med håret hehe ;)
/Celine

Kommentarer
Postat av: Frida kiltorp karlsson

Slinga de om du vill gumman ;) <3

2012-07-16 @ 10:35:45
URL: http://peaceyaallmysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0