Kycklingar

Hejsan hejsan i dag har jag inte gjort så mycket har varit hemma.
I går så var jag, Celine och min lilla syster på bio vi såg ice age 4 den var jätte bra skratta mycket.
 
Handling
Istidens älskade antihjältar Sid, Manny, Diego och Ellie är alla tillbaka i den skakande fjärde "Ice Age"-filmen där våra vänner drabbas av en jordbävning orsakad av en viss ekorres jakt på ett ekollon...
 
Jag rekommenderar den om man vill skratta mycket ;)
 
 
Och detta får jag inte glömma VI HAR FÅTT KYCKLINGAR de är så söta ♥
Har inga bilder på de en men det kommer i morgon hoppas jag om jag inte glömmer det.
 
Sov och och ha det bra kramar Frida

Kommentarer
Postat av: Alice Nilsson

Egna kycklingar eller köpt? Vad är det för ras? ;)

Svar: Vi har inte köpt kycklingarna våra egna vi har kläckt upp i ägg kläcknings maskin <3Jag vet inte vad det är för raser det är blandade med brahma vanliga och en stor höna vet inte va det heter ;) förlåt att jag inte kan svara på det men kolla på bilderna så kanske du vet ;) <3hitta också på några namn till mina kycklingar om du vill
ha det gott kramar Frida
Celinee & Frida!! <3

2012-07-11 @ 21:07:46
URL: http://www.kackelu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0