Kattegatt cup!

Hejsan!
 Det var länge sen! :)
Igår kom jag hem från Danmark (Grenå).
Första matchen vann vi med 3-2, andra 2-1, tredje 2-1 (vidare till semifial)och fjärde förlora med 3-2 tror jag? (med straffar).
Femte vann vi med 2-1 och Tofta gjorde mål som sista 5-4 mintrerna! 
Så vi kom trea!
Vi var också på kattegatt centret, där kunde man se hajar, sälar, krabbor, fiskar mm. Och om jag tog kort under vattnet så skulle bilderna bli suddiga så jag tog korta videon.
 
Men problemet är att jag inte vet hur man lägger ut videon så, ni får gärna kommentera och hjälpa mig hur man gör! ^.^ 
 
Här kommer en bild och det är bild på Isabel och hennes luftmadrass jag ska dela med henne, och ja det får plat för 2 pers! ( ^ - ^ )
En till bild när vi var på väg hem från Danmark! :'-(
Vänster sida ute vid havet kan du se dom där husen som kallas för Tripp, Trapp, Trull! :)
Foto av: Isabel 
 
Idag har jag inte alls gjort mycket, busar med min lilla syster, tagit kort och bara chillat i min
säng. Jag som ville vara ute, men kom inte på vart jag skulle åka någonstans....
Just nu är jag jätte trött och är helt rastlös! haha...
Innan tog jag kort på leksaker min lilla syster har Petshop, för att dom var så söta!!
Visar dom snart. 
 
Just det ja!
Grenå kom etta, och så var det ett lag som kom tvåa, kommer inte ihåg och vi kom trea! :)
 
/Celine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0