Grattis värdens bästa mamma på 39 års dagen

Hejsan hejsan i dag har jag varit och spelat mini golf och ätit glass inne i stan.
För det är min mammas födelse dag i dag så man måste ju ha lite roligt ♥.
Nu ligger jag och solar och väntar på att maten ska bli klart ska äta grillat mammas favorit rätt.
Och efter vi har ätit så ska vi äta lite mer vi ska äta godis alla vet ju att jag älskar godis.
Och sen fram i mot kvällen ska vi åka och bada ska bli kul.
 
Grattis värdens bästa mamma på 39 års dagen önskar hela familjen
 
Hoppas du har haft en toppen dag som inte har tagit slut en.
Det bästa med mamma är att hon behandlar alla lika och att och är så snäll och rar mot mig.
Och så finns det mycket mer som gör dig till värdens bästa mamma ♥
 
Grattis mamma karmisar din dotter Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0