Aj,aj,aj och åter aj! :'(

Hejsan!
Idag har jag tränat!!!
Och det var bara inte en tråkig träningen det var en ajaj träning! :o
Har sån himla ont i ryggen!! :'( 
Och då menar jag verkligen ont !! :'(((
Kan inte ens sitta utan att det gör ont. 
Men även om det gör ont så får man ju endå le...
Men annars var dagen rätt okey, förutom den dåliga vädret, det regnade!
Så himla tråkigt... Det har inte kännt som om det vore sommarlov, och för mig så är det
på grund av vädret, det mesta har det bara varit regningt och blåsigt, kanske 3 varma dagar sän Sommarlovet började, okey 4 ;)
Tror nog att solen kommer upp när skolan börjar, och det hoppas jag verkligen inte! :O
När jag kom hem duschade jag och sedan gjorde jag varm choklad, mm....
 
Imorgon har jag inget att göra än att träna igen, fast tidigare. Jo, jag ska kanske ut med båten klockan 7 !!!!
Snacka om Sommarlov asså! 
Fast det är okey att bli väkt för att åka båt, för att åka båt är jätte roligt! =D
Annars har jag inget mer :)
Hej då så länge och sov så gott!  :) 
Har det hänt dig ?
Mig med!
/Celine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0