Ved ! (Y)

Hej igen ! :)
Idag har jag chattat, läst manga och faktiskt
packat ved ! :o
Packa ved är inte så roligt att göra....Men om man vill ha varmvatten
så är det ju ved man behöver :) 

Jag bara älskar att packa ved....
Idag när jag vaknade och skulle byta om tittade jag ut ur fönstret
och såg att det inte fanns så mycket snö, det även regnade ! :o
Som tur var så hade vi redan packat klart ! ;) 
Efter att vi hade packat så gick jag en 5 minuters promenad med chivaz :) 
Det var nog allt jag har gjort just nu.... vi fikade också lite :)
Gott, gott :) 
Har precis duschat ! :) 
hm... Det var nog det jag ville skriva ! ;)
Hej då så länge !
Skriver nog sen eller imon ;)
/ Celine ! ;3 

Peace 

Kommentarer
Postat av: jennifer

hejsan på er ! jag hjälper er me rän gärna med en ny header ! ha rni läst mitt inlägg "vill ha ny header?" i vänsterspalten i min blogg? det finns ju två alternativ att välja mellan, jag undrar vilket alternativ ni vill ha angående eran header ? =) vilka färger vill ni ha på headern ? kram

svara gärna i min blogg : www.nattstad.se/jennifergafvert

2012-02-22 @ 18:32:58
URL: http://www.nattstad.se/jennifergafvert
Postat av: jennifer

oj, några stavfel, men ni förstår nog ! :)

2012-02-22 @ 18:33:29
URL: http://www.nattstad.se/jennifergafvert

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0