Städa...

Hejsan ! :)♥
Idag har jag gjort läxor, städat mitt rum, är inte direkt klar, tar en liten paus :)♥
Min mamma ska komma och hälsa på imon ! x ♥
Ska bli jätte roligt !♥
Längtar verkligen!♥
Just nu ritar jag och lyssnar på musik, ritar på en bok som heter Fantasy model.
Just nu så försöker jag och hitta på egna klädstil, men det går inte så bra så jag fick härma bilden jämte ;)♥
Den är inte klar....♥
Jag vet inte mer vad jag ska rita...
ehm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :/ ♥
Jo, jag gillar att rita på sådana böcker och samtidigt lyssna på musik :)♥
Och jag ska också lägga ut bilder imon på mig och min mamma, och säkert Vanessa med.
Ni som inte vet, så bor jag inte hemma hos mamma, jag bor hos en annan familj.
Men ni får ha det så bra imon.
Hej då, sov så gott ! :) ♥
/ Celine =3♥


Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0