Sleep ! ♥

God kväll !
Jag, mamma och Vanessa kunde bara mysa på 20 minuter för att hon var tvungen att åka ! :'(
Jag som ville och hoppades att hon kunde stanna längre !
Hon åkte kvart i fem.Efter hon åkte så kändes det att mina tårar inte ville sluta, jag la mig ner
och kände mig trött, och sedan somnade jag. Just nu så gör jag engelska, So, berättelse om en rättegång
och samtidigt gör ett inlägg, den du ! ;) 
Samtidigt snackar jag med underbara Michaela
jobbar med den där berättelsen och samtidigt gör hon tyskan ;)

Är jätte trött....
Imon så är det träning.
Jag och Michaela längtar! 
Efter detta kommer jag nite göra mycket, bara plugga plugga plugga!
Som tur var så har man sällskap
Hej då, sov gott allihopa! 
/ Celine =3 


Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0