God morgon ! ^.^

Inatt har jag sovit jätte gott ! ♥
Igår så höll vi på med bloggen i 2 timmar...
Efter det så tittade vi på dubbelliv
Det handlar om Amanda och alex. Men mest Amanda.
Fast innan vi tittade på Dubbelliv så tittade vi faktiskt på Trassel :) ♥
Vi började på den halva delen så vi såg inte biten från början ! ;)♥
Men vi ska nog göra det idag ! :) ♥
just nu så sitter jag och väntar tills Frida ska starta filmen ! :) ♥
jag har precis ätit :) ♥
Jag och Frida då ;)
Idag vet vi inte vad vi ska göra så efter filmen ska vi tänka på vad vi skulle vilja göra ! ^.^♥
Hej då så länge, ses sen ! :) ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

vill du ha en ny header? kika in mitt senaste inlägg isf :)

2012-02-21 @ 12:11:09
URL: http://www.nattstad.se/jennifergafvert
Postat av: Celine :3

Ja, det skulle vi gärna vilja ha ! :)

2012-02-21 @ 13:40:21
URL: http://katedans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0