God morgon ! ^.^

God morgon allihop !! ♥
Hoppas att ni har sovit gott, jag själv har haft en underbar dröm ! ♥
Om att jag och Frida bodde tillsammans shoppade och gjorde massor av saker
tillsammans ! :) ♥
Den här bilden är från google. Det är i menorca som ligger i spaninen, alltså en ö ;)
Och där har jag varit :) ♥
Där drömde jag att jag och Frida bodde :)♥
Det är så fint där ! ♥Det finns så måånga båtar :)
Idag har jag träning, fast träningen börjar ju inte för än klockan6 :) ♥
Just nu så packar jag ! För att jag ska åka imon och sova över hos Lotta och Jan (familjen innan jag flyttade till kicki
och björn). Så jag ska sova över hos dom till imon från söndag. Jag och min lilla syster då ;)
Hittade några bilder när jag var i Menorca :) ♥
En stor liknande ananas.. -.- ♥
Mig när jag sover och mathilda la till glasögon för att hon tyckte att det såg roligt ut ♥
Finns fler fast just nu så hinner jag inte ;) ♥
Men vi ses sen ! :) ♥
/celine ;3 ♥♥


Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0