Förlåt ! ♥

Hej !
Förlåt att jag inte har lagt ut något inlägg, jag har ju varit hos Lotta och Jan
och deras Internet funkar inte på min data.
Hoppas att eran helg har varit jätte rolig ! ♥
Nu kommer några bilder om vad jag har gjort hela helgen till nu.
Lördags
så åkte jag, Theresa, Lotta, Jan och Vanessa till Sjöfartsmuseeum.
Bildernablev jätte suddiga, så jag är jätte ledsen för det, men hoppas att ni ser.
Omg Nemo ! O.o ♥ ↓
..
..
Fika lite efter ;)


Är det ett konstver?
I så fall kan jag också göra det ! =D 


Och så fanns det jätte måna fina båtar :)
Fast jag visar er en båt ;)

När vi kom ut så såg vi snödroppar 



Efter det åkte vi hem och så bakade vi faktiskt ! =D 




Och så färdigt ! ;)
Istället för syllt så tog vi äpple med kanel :) 


När de var färdiga så tittade vi på film innan vi tittade på Melodifestivalen ! :)
Handling :

Kaye Griffin (Kevin James) är en trevlig man som är nöjd med sitt jobb. Men han är också singel, och han märker att hans jobb som djurskötare inte lockar till sig så många damer. Han beslutar att sluta på sitt jobb för att kunna förbättra sin chans på dating. Men när djuren i djurparken får höra om detta blir dem inte glada. De beslutar att avslöja för honom deras sanna förmågor, nämligen förmågan att tala. Djuren säger till Griffin att de kommer att hjälpa honom att få kvinnan i hans hjärta.


Den var bra ! :) 
Jag kommer inte ihåg om det var i fredags eller i lördags,
men jag och Theresa gick ut och tog några bilder ! :)

Söndag
alltså idag ;)
Idag har jag igentligen Träning men fick inte träna för att jag var hemma hos Lotta så de tänkte att jag inte
skulle hinna till träningen :'(
Så, är lite arg för att jag inte tränade idag :/
Men annars har jag inte gjort så mycket...
Åkt till Kunsmässan och köpt en tröja på H&M ! :)
Eller Lotta köpte den till mig :)
Gulligt av henne 
Bilderna kommer imon,
Just nu så orkar jag inte är jätte trött, ska packa upp mina saker,
har hållit på med detta inlägget minst 3 timmar....
Så... Vi ses imon ! ;)
Imon är det skola ! =O 
Sportlovet är slut...
Men vänta bara, påsklovet kommer ;)
Ska packa upp nu och lyssna på musik :)
Hej då allihopa ! Sov gott ! 
/ Celine ;3 


Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0