Borås ! ♥

God kväll alla ! :) ♥
Idag har jag varit med Frida och åkt till Borås ! ♥
Det var as kul ! ^.^ ♥
Här kommer massor av bilder !:) ♥
Första var när vi var på väg dit :)
Bild på biljetten :) ♥
Framme !! ♥♥♥
Bada ♥
Bilderna kan vara lite suddiga... ♥
En liten godis affär ! ^.^ ♥
Celines syster ♥ ↓
När jag tog kort ville någon hålla mig sälskap och ni skulle bara veta vem ;)
Herr Anka♥  ↓
Grottan var ändå lite läskig.... ♥
Kallt ute, varmt inne ♥
Efter en halvtimme med badning blev vi sugna på fika♥
Och när man kollade upp i taket så såg man alla de fina växterna som hängde
där uppe som skulle kunna ramla ner på oss där nere ♥
Det fanns så klart en rutschkana ! =)
När man åkte den så var det mörkt och så lyste det små ljus med olika färger ! :)♥
DEt var jätte fint ! Men det var läskigt första gången....
Det var jääte högt upp och om man kollade ner kunde man se golvet !!!
Och jag som är lite höjdrädd...
Där kom Frida :) ♥ ↑
Bubbelpolen ska man absolut inte glömma ! ♥♥♥
Träffad Alice ! :) ♥
Läs gärna hennes blogg :) ♥
http://kackelu.blogg.se/
Fina fötter eller vad ! x) ♥
Söt ! ↑
För mig är inte vågorna så starka men enligt min lilla syster och hennes kompis
som bara simmar bakåt så är dom ganska starka ! ^.^ ♥
Upp igen ska dom ! ;) ♥
Kidz ♥♥
Vi badade i 3 timmar :)♥
Är jätte stolt över att träffa Pinocchio  ! ♥
Efter det åkte vi till Mcdonalds.
Efter det gick vi till Gallerian :) ♥
Vi började på Fyndlager :) ♥
Frida köpte ett par hörlurar som hade nyckelpigor på!
Söt ! ♥
Vill ha !!! ♥ ↓
Ett par vita fanns också  :) ♥
Vi vill ha ! ♥
Vill verkligen ha ! ♥↑
Nu kommer bilder som jag skulle tänka mig att vilja ha ! :) ♥
Provade den ;) ♥
Bilder på vilka jag coh Frida skulle täkna att vilja ha :)♥
Gina ↓
tricot ↑
Snöade när vi kom ut ;) ♥
Passar den ? :/ ♥ ↓
På vägen hem ! ♥
Så nu sitter jag här med Frida och ska sova över hos henne ! :) ♥
ses imon God natt  ! ;) ♥
Hälsningar Celine och Frida ! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg! :)

2012-02-21 @ 17:53:57
URL: http://idalinnjosefina.devote.se
Postat av: Celine :3

Tack så mycket ! :)

Det är din med ;) ♥

2012-02-21 @ 18:14:49
URL: http://katedans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0