Min dag i går ♥

Hejsan har inte skrivit på länge så jag tänkte göra det nu. I går så var jag i skolan och i skolan är det de gamla vanliga. Mins inte så mycket för jag väntade på att skolan skulle ta slut. När den väll var slut var det hem till Celine som gällde. Haha höll på att missa bussen.
 
Sedan klockan fyra bärde det in till stan med Celine, Michaela, Deniz ! Vi hade det jätte mysigt. Jag klippte mig också i stan lite kortare haha syns inte mycket.
 
Efter vi hade varit i stan så var det hem till mig som gällde.
 
Ja det var min dag in går vad gjorde ni i går ?
 
 
Hade ingen kamera med mig  så Celine har tagit fotot 
Hennes blogg kommer här ♥ http://ceekate.blogg.se/
 
Kramar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0