Träning √

Hejsan!
 
Nu är jag hemma och är helst ny duschad! ^^
Idag i träningen var jag ganska seg...Det vill säg att jag inte orkade springa lika mycket och koncentrera och allt, men det var ganska roliga övningar! : ) 
 
Efter träningen kom jag hem, planerade för dagen med min låtsas mamma och sedan efter det duschade jag.
Just nu sitter jag i mitt rum och laddar ner musik för imorgon för att imorgon ska jag till Lotta & Jan! 
 
Vilka är dom ?
 
Jo, dom var mina gamla foster föräldrar! : )
Brukar sova där 2 nätter varje månad, det är jätte mysigt! ♥
Imon i skolan efter min sista lektion (idrott) ska jag med bussen hem som alltid, packa och sedan åka dit ! 
 
Så jag vet inte om jag kommer att kunna blogga i helgen men jag ska försöka! 
Det var allt, hoppas att eran skoldag var rolig idag! ♥
 
 
Kramis Celine !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0