Hemma igen!

Hejsan!
Kom hem i Onsdags natt och det har varit en trevlig semester!
Vi har varit i Kalmar och träffat min store bror och hans mamma
och det var jätte roligt!
Och dom var jätte snälla och köpte ett par jeans och ett linne, även ett smycke!
Jag är verkligen tacksam! ^.^
Vi fikade och pratade och åt middag tillsammans. 
 
Och i Tisdags (tror jag) åkte vi till Djurparken!
Det var jätte roligt!
Det fanns till och med tivoli!
En sak var inte rolig och det var att jag tappa bort min kamera där och vi har inte
hittat den och det har inte heller dom som jobbar där..
Så nu är jag utan kamera :'(
Men aja, sån tur var så tappade jag inte bort min mobil! ;)
 
Och så har vi vartit i Astrid Lindgrens Värld!
Och det var sådär, det roliga var ju dom gigantiska sakerna, stolen, sängen, dörren och 
trädgårdmöblerna!
Har kort på det fast på min mobil, lovar och visa er den någon dag!
Även kläderna! ;)
Synd nog regnade det och oskade lite...
 
Igår kväll slingade jag och min stora syster håret!
Och tro mig det var jätte roligt när vi var klara och såg slingorna!
Vi såg ut som tigrar!
Tyckte att det var häftigt men sedan när det blev torrt såg den inte så härfig längre...
Så jag och min syster bestämde att vi skulle färga om vårt hår! :)
Här kommer 1 bild ! :)
följ gärna mig på Instagram!
Celine4007
 

Bilden blev in så bra men aja... ;)
Det var allt!
Hej då, ha en bra dag! 
/Celine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0