Hemma från träning!

Hej hej!
Har ni haft en bra dag ? 
Roligt, trött, jobbig ? 
Jag har haft trött rolig jobbig dag! :D 
Imorse körde jag gräsklippan, blev aldrig klar igår så fick fortsätta idag.
Efter det åkte jag, min lilla syster och Björn ( extra pappa ) ut med båten och det var roligt!
När vi satt i bilen på vägen hem var jag jätte trött, somna till och med...hehe..
orkade nästan inte träna eller äta....iof sig var jag inte så hungrig ^ . ^
Efter att jag kom hem och åt satt jag inne på mitt rum och vilade lite inför träningen! : ) 
Efter en halvtimma eller något körde Björn mig till träningen!
Träningen var både fundersam, rolig och....aa. Idag hade jag iallafall bestämt mig att jag ska
ge allt på träningen!
 
 Ska tänka om detta var en match skulle jag... 
Utmana mig själv, se hur mycket jag orkar, visa att mittfältarna och topparna kan lita på oss i backlinjen, och tro på oss. Några tror ju att spela back inte är så jobbigt...
Men det är det!
Lika mycket som de andra positionerna!
Men bara så länge man har roligt spelar det ingen större roll eller hur ; ) 
Jag har bestämt mig att jag ska spela back som ingen kan komma förbi, gör dom det, får jag jobba hårdare och hårdare!
Så att mitt lag kan tro och lita på mig!
 
Ledsen att jag skriver så mycket... Jag ville bara säga detta att lita på ditt lag, försök att inte ge upp, peppa dom!
Det viktigaste av allt...Ha kul! 
 
 
Det var allt jag ville säga! ; ) 
imon blir det match, Tofta Gif mot Centern 1 
och jag ska inte vara med på den : )
Ska vara med på Söndags matchen, vi ska spela mot Lerkil!
Dom är säkert duktiga! 
 
Hej då och sov så gott allihopa!
Kom ihåg..Ha kul, skratta skrik!! xD
Förresten så är dessa bilderna från April, så dom är ganska gammla ; )
 

Kramar Celine! ^Δ^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0