God natt!

Hej igen!
 
Jag åkte med min lilla syster till träningen, och jag satt och tittade, kickade lite också.
Efter Vanessas träning åkte vi hem, när vi kom hem fikade vi för våran första skoldag! :  )
Så det var ju mysigt ^.^
Glass med jordgubbar, donuts och även med croissant! 
 
Det var jätte gått, åker man till Spanien (Menorca) får man sådana som frukost ibland med choklad!
Fast med choklad smakade jag aldrig på hehe...
Men efter det...tittade vi på bilder och viodeon som min stora syster hade tagit när hon var i Frankrike! : )
Hon var där för att hon var en konfermationsledare : ) 
Och dom skulle göra något där. Efter det gick jag och min lilla syser till sängs! ♥
Nu ska jag gå och lägga mig och tagga för nästa skoldag! 
Första lektion, syslöjd! ^.^ 
God natt mina älskade läsare! 
 
/ Celine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0