Första skoldan!

Hejsan!
Idag var det första skoldagen!
Nu går jag i 8:an! ^-^
Yay! 
 
Imorse fick vi glass, sedan fick vi rast, efter det gjorde vi lekar, vi skulle gå runt 7-9 delningen och gå till olika stationer, f-6 har en egen delning/lokal och vi 7-9 har en egen! : )
Så lärarna delade upp oss 2 st från 8A, 1 från 8B & 2 se från 7B :)
Så vi blev en grupp och gick runt och gjorde roliga stationer, kasta ägg, dribbla med en boll fast då får du ha en pappers strut på huvudet, och springa fram med bollen runda stolen och passa framåt och massa annat fick vi göra :)
Det var jätte roligt!
 
Efter det åt vi lunch, hade rast och sedan fortsatte vi med lekarna. När vi var klara gick vi till vårat klassrum och diskuterade om att vi skulle åka till tyskland och sådant saker och vårat schema och betygen och all annat : )
Sedan slutade vi! ^-^
Så det var en väldig snabb dag! :o
 
 Det bästa är att jag kommer att gå i samma lokal som Frida!
 
Nu har jag precis städat mitt rum klar!
Min lilla syster ska träna snart, funderar om jag ska också följa med... aja vi ses väl kanske ikväll! ; ) 
Ha en bra dag! 
 
 
/ Celine ;p
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0