Det jag har gjort ;)

Hej jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge men jag har haft mycket att göra jag kan berätta.
 
I onsdags så tränade jag inte för jag har varit hos docktorn och det visade sig att jag hade klåda i öronen kan man säga :( inte kul.
Men jag var hos farmor och farfar på morgonen och det var kul.
 
I går så hade jag den bästa dagen på hela sommarlovet för jag fick följa med Celine och 
Björn ( hennes plast pappa ) ut på havet i deras båt, så jävla kul det var.
Första gången jag fiskade och jag fick upp tre stycken kanske fyra om inte den skulle släppt spöet.
Och så såg jag sälar så söta de var.
 
Och i dag har jag varit på torget men mamma, mina syskon och min moster Malin ;).
Och nu lär mamma min moster att laga mat hoppas det blir gott.
 
Ha det bra kramar Frida
 
Ett armband jag fick utav mamma på torget
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa<3

sv: i photoshop! :D kram

Svar: Tack så mycket ! ^^ Kram!
Celinee & Frida!! <3

2012-08-18 @ 22:34:46
URL: http://www.meisy.blogg.se
Postat av: elsa:D

Gud vilken härligt blogg!:)
Hur mår du?:)

2012-08-19 @ 12:08:55
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0