Båt!

Hejsan!
Idag har jag åkt båt!
Vi hade tänkt och åka långt ut men vågorna var lite stora och det var sådana vågor som man kunde bli åksjuk.
Och det var inte bra, så vi stannade i skrivarklippan och fikade där :) 
Det var jätte mysigt, såg till och med en Mink! :o 
Men kunde inte ta kort på den för att min kamera är borttappad någonstans i Kalmar...och min mobil är inte laddad, varför ? 
Jo för att jag är ju ganska slarvig av mig och glömsk så man kan säga att jah inte vet var den är just nu ! : )
Så japp... Kommer nog få börja låna min lilla systers kamera :/
Eller så använder jag min andra kamera som egentligen är en video kamera men man kan också ta kort. Som tur var.
 
När vi kom hem kickade jag lite fotboll med Björn (extra pappa) och det var jätte roligt, så länge vi gjorde det studsade min lilla syster på studs mattan : )
 
Just nu tittar jag på en video från förra årets Julkonsert!
Och chattar med Frida, och även försöker bre en macka till mig : )
Heheh...och jag kan säga det att det går inte så bra! ;p 
 
Just det ja, vi spelade match igår mot Bois, vi vann med 6-0 och jag vill gärna säga att deras målvakt var jätte duktig! 
Nästa match är på Fredag, mot vem vet jag inte ännu.
 
Men det var allt just nu håller jag på att chatta med Frida som sagt och imon blirre träning för mig! 
Vi ses sen!
 
Kramisar Celine!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0