GLAD PÅSK !

Hej och glad påsk allihopa ! :)
Har ni haft påskjakt ?
För det har vi :)
Så just nu så har jag tre ägg !
ett från mamma ! ♥
Ett från Lotta och jan :) ♥
Och ett från Kicki och Björn !
Tack så mycket allihopa ! =D ♥
Så nu blir det mycket och äta, fast kommer nog inte äta alla direkt ;) ♥

Nu ska jag på kalas !
Tagga ! :)
Farmor Maja fyller år !
Ett stort Grattis till dig ! ♥
Har på mig en ganska färgglad klänning och leggings :)
Hej då nu ska jag åka ! :)
Ha en bra dag ! ♥
Kramar Celine ! =3 ♥
Peace ♥

Kommentarer
Postat av: Moa<3

hej nu är veckans blogg tävling avslutad ! kika in för att se om det blev du ---->http://meisy.blogg.se/2012/april/veckans-bloggvinnare.html#comment



ha en bra dag kram !:D

2012-04-08 @ 19:33:37
URL: http://meisy.blogg.se/
Postat av: linda kiltorp-karlsson

Hej Celine! vad fin du är i klänning och thigts.Det har jag aldrig sett dig i förut.Vad många påskägg du fick,jag fick inte ett enda inte ens av Frida det var taskigt eller hur?Ha en bra dag tjejen



kram Linda <3

2012-04-09 @ 23:21:07
Postat av: Celine ! ♥

Hej Linda !

Tack så mycket, nae, jag brukar inte ha på mig klänning, känns ibland att jag inte passar i det, men just den dagen kändes det att jag borde ha en färgglad klänning !

Nu när det var så varmt :)

Haha, nu har jag 4 st påskägg xD

Nämen Frida då ♥

Ha en bra dag ni också ! ;)



Kram Celine ! ♥♥♥ x)

2012-04-10 @ 14:25:28
URL: http://peaceyaallmysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0